середа, 23 серпня 2017 р.

Дорогі українці! Щиро вітаю всіх з Днем Прапора! Дай, Боже, нам МИРУ!



Синій, як море, як день, золотий —
З неба і сонця наш прапор ясний.
Рідний наш прапор високо несім!
Хай він, уславлений, квітне усім!

Гляньте, на ньому волошки цвітуть,
Гляньте, жита в ньому золото ллють.
З жита й волошок наш прапор ясний.
З неба і сонця, як день весняний.

                                           О. Олесь


    Знамено

Крісь життя пронесу диво синіх небес, 
Смак жовтявих снопів і хлібів життєдайних, 
Стяг моєї землі з попелища воскрес, 
У людських молитвах і у дзвонах пасхальних.

Я пройду крізь віки всіх історій ряди:
Рідний Край, рідний герб та знамено.
З ним до бою ішли наші браття й діди-
Ти мій скарб, ти вся пам'ять для мене.

Майориш на весь світ, залишаючи квіт,
Неба тиха блакить, там, де хліба окраєць.
На тобі напишу свій, людський заповіт- 
Для народу мого найсвятіший обранець.

                                                                                        Леся Утриско 

Немає коментарів:

Дописати коментар